libidoCzy znasz powiedzenie „przez żołądek do serca? Otóż jest ono jak najbardziej prawdziwe. Zafunduj swojemu partnerowi odpowiednie danie a sprawisz, że będzie on bardziej namiętnym kochankiem.

Lekko strawny dobrze skomponować osiłek potrafi rozbudzić nie jednego faceta, oczywiście tyczy się to także pań. Za chwilę zafunduje wam listę artykułów spożywczych, które wyostrzają apetyt. Zacznijmy od białka, które po prostu dodaje wigoru, znajdziemy go w dwóch łyżeczkach twarogu, szklance jogurtu, kefiru czy mleka. Możesz też zafundować porcję duszonego mięsa przecież to jest też doskonale źródło białka. Dwa trzy razy w tygodniu można jeść ryby morskie lub jaj pod warunkiem, że ni ma się problemów z cholesterolem. Tym samym w organizmie będą idealne warunki do budowy mięśni a co za tym idzie podwyższony poziom testosteronu. To wszystko sprzyja zachowaniu sprawność seksualnej. W diecie nie powinno też zabraknąć produktów z pełnowartościowego zboża, mowa tu o chlebach razowych i o brązowym ryżu lub kaszy. Dzięki temu w organizmie znajdzie się duża liczba węglowodanów przy jednocześnie nieznacznie podwyższonym poziomie glukozy we krwi. Tym samym sprawisz, że partner będzie tym samym długo pełny wigoru i energii. Pieczywo takie to także cenne źródło błonnika i witamin z grupy B. Zarówno błonnik jak i te witaminy potrafią obniżyć poziom stresu a przecież wiesz jak on wpływa na sprawność seksualną. Warto od czasu do czasu zafundować partnerowi danie z zielonego groszku, soczewicy czy też z fasolką szparagową. Znajduje się w nich lecytyna będąc źródłem choliny jest to jeden z przekaźników związanych z aktywnością seksualną. Warto też zażywać dziennie jedną lub dwie łyżeczki oliwy z siemienia lnianego lub rzepaku. Na kolację warto zjeść awokado a w międzyczasie chrupać orzechy. W ten sposób nasza przysadka mózgowa działa sprawniej a co za tym idzie gruczoły, które wydzielają hormony. W ten sposób pobudza się aktywność seksualna i siła mięśni. W diecie powinno też znajdować się jak najwięcej nasion i pestek (dynia, słonecznik, sezam). Znajduje się w nich cynk, który podnosi poziom testosteronu. Bardzo dobre efekty dają cytrusy, jagody, jeżyny, truskawki – przez niektórych uznawane za afrodyzjaki. Witamina c, która się w nich znajduje bierze udział w wytwarzaniu spermy. Nie zapominaj o czekoladzie, bowiem doskonale poprawia ona nastrój.